Väldigt tråkigt!

Jag kommer från: Sundsvall
Jag heter: Sussane Elma Maria Tingström
Hur gammal är du: 18
När fyller du år: 15 Oktober
Är du kär i någon just nu: Ja, Elin!
Jag samlar på: Ingenting
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mig själv
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: Tolv ungefär
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja

Hur svarar du i telefon: Hallå?
Vad ska du göra ikväll: Sova
Vad ska du göra imorgon: Sova
Var vill du bo när du blir stor: Någon annanstans än här iaf
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Några dagar sen kanske
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Det är mycket de
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: Vid tolv tiden kanske
Har du piercing: Ja

Vill du gifta dig: Ingen aning
Vill du ha barn: Kanske
Solar du ofta: På sommarn någon gång solarium
Är du bra på att laga mat: Master chef!
Gillar du att dansa: Visst
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Alldeles för vig
Vad dricker du helst när du är törstig: Is vatten
Vilken är din favoritglass: Twister på sommaren iaf
Tror du på ett liv efter döden: Ja självklart

Tycker du om sushi: Ingen aning
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska: Inte vet jag
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Ibland
Är du beroende av något: Mobilen
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag
Senaste låt du hörde: Wc- So hard

Vad gör du på helgerna: Umgås, dricker ibland men kör för det mesta
Brukar du bädda sängen: Ibland
Har du kysst någon under den senaste veckan: Mm
Vad var det senaste du sa: Men jag ska ta en dusch snart
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland så
Vem kramade du senast: Pappa
Saknar du någon nu: Ja
Vem ringde dig senast: Pato
Var du glad igår: Ja det var jag säkert
Vad är din favoritfärg: Grön
Sminkar du dig: Ja
Har du somnat i skolan någon gång: Självklart

Listan är tagen av Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback