Torsdagen lider mot sitt slut!



Nu tänkte jag snart stänga av datorn för att lägga mig i sängen och kika på tv. Är faktist väldigt trött fast jag var ledig idag men då har jag ju städat och stått i. Men sen har jag inte gjort någonting mer. Har inte änns varit utanför dörren idag, det är ju så jäkla trist väder. Hoppas på bättre imorgon iallafall för då ska jag ut. Så jävla party pepp nu iallafall, ska bli riktigt roligt att dricka imorgon känner jag. Att låta bilen stå och få vara en i gänget liksom och inte vara så mobbad och vara nykter jämt och ständigt. Haha. Inga sura miner imorgon, alla ska vara glada. Så ska försöka sova så länge jag kan imorgon så jag får vila ut sen ska jag väl äta och dona innan jag drar ut, lär ju ska till Bosse som det ser ut nu iallafall. Hoppas bara Elin är pigg imorgon för ikväll var hon riktigt sliten, stackarn hon får jobba så hårt. Men hon kommer få jobba lika hårt om inte mer när hon flyttar in hos mig. Hahaha. Den du Elin. Nej men nu ska jag vara snäll ska ändå gå nu så. Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Master Sneaker

kan lova att jag är sjukt utvilad och pepp för ikväll ;) och ja tror inte att arbetet hemma hos dig skulle vara hälften så jobbigt som det är på centralköket FYFAN!

2010-02-05 @ 09:26:49
URL: http://sedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback