Tänker inte acceptera det här längre!



Mår så jävla sämst just nu. Vill inte vara här längre, vill långt härifrån. Orkar inte med mer skit. För hur mycket är det meningen att man ska få ta egentligen? Jag tänker iallafall inte ta mer skit nu. Trodde att vi kunde lösa detta men du ger dig aldrig. Det är ju tydligen bara mitt fel hela tiden och det är ju bara jag som beter mig dåligt. Men det kan jag dock inte påstå. Det är faktist inte bara jag som är problemet jämt och ständigt. Du är inte så perfekt du heller. Vill bara må bra och ha det bra. Men det är väl för mycket begärt. Så ska väl låta dig vara så du slipper mig, det är ju precis det du vill. Dessutom lyssnar du på alla andra förutom mig. Du ger mig inte äns en chans att förklara utan du tror på precis allting alla andra säger. Men visst, det är ditt val. Men gör du det, så förlorar du mig. Om du inte redan har gjort det. För nu ger jag upp. Hoppas du någon gång inser att det inte bara är mitt fel hela tiden. Och att alla dina hårda ord faktist sårar mig. Behöver inte mer skit när jag redan mår så jävla dåligt som jag gör. Har redan fått gått igenom massa jävla saker som jag inte änns kan komma över. Men du förstår inte att jag också mår dåligt. Tänker dra härifrån nu iallfall. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback