Sweet!



Denna dag har jag mest spenderat i Elins säng. Vart kina mat förut och cheesecake och det gjorde verkligen min dag må jag säga. Hur gott som helst. Efter det så fick vi låna Elins brors bil för att kunna ta oss till Birsta. Först och främst så åkte vi till Ica maxi för att handla lite till Elins mamma. Sen for vi på pressbyrån och sist så svängde vi förbi Siba för att Elin äntligen skulle gå köpa sina efterlängtade högtalare. For senare hem och tog det lungt. Christian och Macke kom förbi och umgicks lite. Sen så gjorde vi inte så mycket. Själv har jag bara legat här i sängen hela tiden och nördat vid datorn och tvn. Händer inte speciellt mycket kväll. Imorgon är det helg igen, hur skönt som helst. Har inte så mycket mer att skriva nu. Uppdaterar senare eller imorgon. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback