Städning!



Då har man städat lägenheten också.
Nu går det ungefär på en kvart att städa förut om man bara skulle städa övervåningen så kanske det tog en timma eller två om inte mer. Skulle man ta undervåningen också så tog det fan en dag. Haha. Jävulst skillnad nu iallafall. Så nu ska jag bara torka lite och sådär sen ska jag ta en dusch. Kanske klippa mig också?! Blir att chilla ett tag sen blir det väl middag. Får se om det bli något påhitt ikväll eller inte. Imoron har jag bestämt att jag ska dricka iallafall. För jag är väldigt party pepp. Hoppas master sneaker också är det, men det tror jag nog att hon är. Nästa fredag fyller hon år också, då blir det party alla dagar i veckan. Haha. Hon har redan fått en present av mig, hon valde ut den själv så hon måste ju vara nöjd. Piercingar till näsan iallafall. Bra där! Blir väl tårta oss henne också, det är de jag längtar till. Haha. Mycket sugen på tårta. Nej nu måste jag fortsätta. Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Master Sneaker

JAG ÄR PARTYPEPP SOM FAN!

2010-02-04 @ 16:27:40
URL: http://sedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback