Sjuk och jävlig!



Då har man gått och blivit sjuk då.
Fan vad sämst detta känns. Är förkyld och har ont i halsen. Bara det hinner gå över innan helgen för då fyller min siamesiska tvilling år och därmed party all night long, two days in the row. Right? Idag fick jag skjuts till skolan av pappa. Skulle hämta ett papper sen drog jag ner på stan och mötte uppe Bosse och Chirstian. Vi gick på banken och fixa med lite cash sen vandrade vi lite på stan. Tog bussen hem för att äta lite och sen åkte jag och hämtade upp Elin. Åkte till Ljusta. Umgicks med Bosse, Christian och Solle. Sen for vi på Donken sen tillbaka till Ljusta igen. Skjutsade hem Elin för ett tag sen och jag åkte hem. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på tv, känner mig inge pigg alls. Har egentligen lust att vara hemma imorgon och bara vila. Men får väl pallra mig upp för att känna hur jag mår. Men nu ska jag kila.

Bilder ifrån helgen läggs upp när jag har mer tid och ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback