Pallar fan inte!



Allting känns så värdelöst. Just nu sitter jag och känner mig värsta depp. Men det är väl inte konstigt när det är gnäll hit och dit. Hur mycket orkar man ta egentligen innan det brister? Känns som det inte är långt kvar nu. Men jag fortsätter kämpa, ler och nickar! Saknar Niklas fett mycket, vill bara att han kommer hem. Det skulle göra mig så sjukt glad. Bara få krama om honom och veta att han är hemma. Men får stå ut tre månader, suck! Jajaja. Åkte till skolan idag iallafall. Hade klassråd och personligförsäljning sen så slutade jag. Efter det så åkte jag till Elin. Färgade hennes utväxt, käkade lite sen åkte vi hem till mig och hämtade bilen. Åkte till Ljustadalen like always. For på donken en sväng sen tillbaka till Ljusta. Bar av en sväng till Nacksta sen tillbaka till Ljusta. Ett jävla åkande känns det som. Är hemma nu iallafall och ska snart lägga mig i sängen och kika tv. Blir ingen skola imorgon. Pallar inte. Mår sämst. Men nu har jag inge mer vettigt att skriva, känner bara att jag vill dö ändå så. Hej!!


Kommentarer
Postat av: ANNA

kämpa på <3

2010-02-11 @ 16:16:44
URL: http://annaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback