Mår inge bra!



Hostar och hostar hela tiden. Måste nog halsa hela cocillanaflaska för att bli av med hostan tror jag. Mår iallafall inte bra. Känns som om jag helst vill dö typ. Det är gnäll hit och dit, hela jävla tiden. Tankarna snurrar i huvudet på mig och saker som jag inte vill minnas dyker upp igen. Jag orkar seriöst inte. Vill bara glömma allt men det går inte. Trodde jag hade gjort det tills jag kom och tänka på det igen. Sjukt jobbigt. Menmen. Positiva tankar nu. Imorgon är det fredag och min vän fyller år. Det ska bli roligt. Ska väl till henne imorgon och fira hon. Kanske drar några kalla? Får se hur kvällen slutar, men den slutar nog bra. Vart jag hamnar, får vi också se. Känner iallafall att jag inte vill vara hemma just nu. Behöver komma bort. Behöver resa bort. Har iallafall varit hemma hela dagen idag. Har mått skit. Suttit vid datorn hela dagen. Kollat på sommaren med göran och nyss kollade jag klart på andra avenyn. Nu tänkte jag lägga mig och sova. Ska försöka kliva upp till skolan imorgon. Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback