Lång helg!



Hur skönt som helst att vara ledig imorgon och på fredag. Då har man lång helg då, hur underbart som helst men ska ändå inte sova så jättelänge imorgon. Tänkte fixa lite saker och städa lägenheten. Fredag blir det nog dricka, party pepp till max iallafall. Ska bli skönt att låta bilen stå och bara njuta med folk. Haha. Idag orkade jag inte gå på skolan för jag mådde så jävla skit igår, var helt trasig. Bara låg i sängen hela dagen. Somnade vid tre och vaknade sex. Gick och käkade men fick inte i mig mycket sen låg jag där i sängen ända tills jag la mig och sov. Fy. Idag åkte jag in till Birsta en sväng, gjorde av med lite pengar. Känns tärt. Sen har jag varit med Elin, Rickar och Mika ett tag innan jag åkte hemöver. Även att vi köpte ballerina kladdkaka, hur gott som helst. Två goda saker i en liksom. Hur bra är inte det? Haha. Har nyss kollat på andra avenyn och det var great. Nu tänkte jag lägga mig och kolla på tv, är rätt så trött. Sen måste jag ladda inför städningen imorgon som känns väldigt tungt om jag tänker efter. Men det är bara att kämpa. Uppdaterar imorgon. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback