Kommer sakna dig sjukt mycket!



Vart en kort skoldag för mig.
Var tvungen att åka hem pga att jag hade jävligt ont i huvudet och sen ville jag träffa min bror innan han åker och då får jag inte träffa han på tre månader. Har iallafall varit lite med honom nu men han skulle försöka hinna hit imorgon också, han åker ju på torsdag. Kommer sakna honom grymt mycket. Nu ska jag försöka plugga lite och kanske städa om jag orkar. Egentligen orkar jag inte. Menmen! Torsdag och fredag är jag ledig, hur skönt är inte det då? Underbart. Kom på det idag, hade glömt bort det. Hur kan man glömma bort en sån sak? Fy. Nej men nu har jag inge mer att skriva. Kanske uppdaterar senare. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback