Jag är inte berusad på alkohol, jag är berusad på livet!



Då var det lördag igen då. Men känns som om det vore söndag för gårdagen kändes så lång. Haha. Åkte till Elin rätt tidigt igår. Började dricka lite smått och sådär med henne och Mika. Vart langos och tårta på det, mums var det. Senare så åkte vi till Ljusta. Var hemma hos Bosse med han, Christian, Solle och Elin. Gjorde inte vidare mycket. Somnade iallafall och vaknade upp till en sånhär fin dag. Solen lyste och allt. När jag hade vaknat och blivit lite pigg så vandrade jag ner till Mika för han och Gayman skulle skjutsa hem mig. När jag kom hem chillade jag ett tag, tog en dusch och nu har jag nyss ätit litegrann. Men inte mycket eftersom jag ska på kina med Elin och äta buffe. Dödligt för fan! Så ska göra mig i ordning nu sen drar jag. Hej då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback