It's time to wake up you're mind!



Dålig uppdatering dem senaste dagarna. Har varken haft tid eller ork till att skriva ett inlägg. Känner att jag har haft bättre saker för mig. Sen har jag inte haft så mycket att skriva om så allting hade bara blivit kort och tråkigt. Inte för att jag har mycket mer att berätta nu men tänkte ändå skriva ett inlägg.

Igår var det vårmässa. Där stod vi och orkade inte vara engagerad alls. Jag frös bara hela tiden och tiden gick långsamt och inte vart det mycket bättre av att Tomas dileva var där heller. Det var ju sämst av allt. Även att han spelade två gånger, samma låtar. Vart ju ganska tjatigt.

Värmen lockar mig alldeles för mycket nu. Jag och min vän är väldigt sugen på att ta en utlandsresa vecka 14, dvs påsklovsveckan. Så har suttit nästan hela dagen idag och kolla efter några bra resor. Var även en sväng på Birsta förut och hämtade några kataloger på Resia för att försöka hitta något fint resemål. Får väl se vart det bär av.

En dusch sen blir det sängen. Som sagt så ska jag ta mig en dusch sen ska jag nog lägga mig i sängen och glo lite tv innan det är dags att sova. Ska upp till skolan imorgon, är bara fyra veckor kvar nu ungefär. Var ju på skolan idag och det enda vi gjorde var att välja praktikplats sen så slutade vi. Skön dag må jag säga. Nej nu ska jag gå. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback