Here for you!



Sitter i Elins säng som vanligt typ. Vaknade vid två idag, ganska så sliten. Förkylningen har inte gått över heller. Hur jobbigt som helst är det. Igår vart det mycket körande. Körde lite folk hit och dit. Vi var även en sväng på festen i Soc stugan men där sög det ju. Massa fjortisar överallt. Pallar inte sånt. Idag ska jag åka hem. Har inte sovit hemma sen tisdags. Har inte sovit själv sen i tisdags natt heller. Kommer kännas konstigt att få sova i sin egna säng och helt själv också. Haha. Men imorgon är det skola så därför tänkte jag sova hemma, om jag nu ska på skolan imorgon. Beror på hur jag mår imorgon. Har bara lust att ligga hemma och vila upp mig inför tisdag då vi ska vara på vårmässan hela dagen. Jajaja. Får se det där imorgon. Nu har jag inge mer att skriva.

Idag fyller pappa år också, grattis till han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback