Hemma dag!



Stannade hemma idag ifrån skolan, kände att jag behövde det.
Annars kommer jag väl aldrig bli frisk om jag inte tar det lugnt någon gång. Kunde inte somna inatt, somnade kanske vid tre halv tre. Låg och stirrade i taket och lyssnade på musik. Ganska drygt var det men till slut så somnade jag. Idag har jag inte gjort mycket. Fikat och tagit det lugnt. Ska nog bara vara hemma idag och ta det lugnt. Orkar inte göra någonting när jag mår såhär. Igår var det nära att det blev akuten iallafall. Hade så jävla ont, tur att det har gått över idag iallafall. Får ont lite då och då men inte likadan smärta som det var igår iallafall. Tur det! Ska väl ta en dusch om ett tag så jag kanske blir lite piggare iallafall.

Lägger upp några bilder ifrån helgen, Lisa har inte skickat alla än så tog
dem här ifrån Facebook




På bilderna: Christian, Micke, Shani, Daniel, Solle, Elin och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback