Helt förstörd!



Nu har man vaknat till liv, men känns verkligen inte som det. Förkyld och ont i halsen. Fan för dig Elin. Haha. Är jävulst trött iallafall. Somnade inte förrän vid sjugio i fyra inatt. Alla andra sov men jag låg och kollade på tv jag. Var en aning pigg. Men sen så somnade jag iallafall men vaknade ett antal gånger inatt. För dem andra låg och hostade hela tiden så man vaknade men det var bara att somna om igen. Ikväll vet jag inte vad som sker. Ikväll har vi iallafall bil. Hur skönt som helst. Elins bror är snäll han, låna ut bilen åt oss. Då kan vi iallfall ta oss ut istället för att sitta hemma hela kvällen men när man mår såhär så kan det vara skönt det också. Skulle kunna somna om igen. Är så otroligt trött och mitt huvud dunkar som fan. Menmen. Nu har jag inge mer att skriva. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback