Helgen är nu snart slut!



Haft lång helg men känner ändå att jag vill ha mer helg. Kommer kännas väldigt konstigt att få sova i sin egna säng idag. Har inte sovit i den på två dar nu. Har knappt varit hemma på två dar känns det också som. Men det är soft när man är med skönt folk. Har haft en kanon helg må jag säga. Har varit med Elin och company. Lite fest och sådär. Ikväll så har jag väl inte gjort så mycket. Åkte till Elin en sväng sen drog vi till Ljusta för att hämta upp Mika och Christian. Vi for på donken och senare till Ljusta och tryckte där ett tag tills vi drog oss hem. Så nu sitter man här vid datorn igen. Funderar på att ta en dusch och krypa ner i sängen och kika tv med ett stort glas dricka bredvid sig, man kanske hitta några andra godsaker på samma gång. Imorgon är det skola igen då. Inte för att jag orkar, men för att jag måste. Känns tungt. Måste sköta mig denna vecka eftersom det har varit lite knas med närvaron den senaste tiden. Känns som om jag måste ta tag i detta nu, inte långt kvar. Jajaja. Nu ska jag ta en dusch sen blir det sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback