Grattis min bror!



Nu har man nyss duschat. Håller på och kollar igenom min garderob nu vad det finns att ha på sig. Kanske gömmer det sig något plagg där som jag har glömt bort och som skulle passa bra idag. Tveksamt men kan ju alltid kika. Ska sen börja göra mig klar. Vid fem tiden så är jag och pappa bjuden hem till min bror för att äta tårta. Han fyller ju år idag, 27 år. Grattis till han! Senare ska jag väl hitta på något med Elin.

Skönt med en kort dag. Idag hade jag bara haft två lektioner. As usual på fredagar. Slutar kvart över tolv men idag fick vi sluta lite tidigare. Jobbade hårt på historian iallafall. Duktigt Sussane. Senare hoppade jag av vid Birsta för att möta upp pappa för vi skulle inhandla en present till Linus sen skulle vi handla lite också. Vart ingen Birsta för min och Elins del idag. Vi ska ta det någon annan dag. Nu känner jag att det var bra att vi inte åkte för då hade jag nog inte hunnit med mig själv. Hade nog stressat ihjäl mig då. Men nu kan jag ta det lugnt. Nu ska jag fortsätta och gräva i garderoben. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback