Fint väder!



Nu är man hemma igen, sängen ser väldigt inbjudande ut. Men här ska det inte sovas, har ju sovit en del redan så det är en dusch som måste tas. Sen måste jag få i mig något att äta. Känns som om jag inte har ätit på flera dagar. Skulle inte sitta fel med något riktigt gott nu alltså. Igår så satt jag och Elin först hemma hos mig och tittade på melodifestivalen och åt godsaker. Efter vi hade tittat på lite andra saker också så tog vi bilen och åkte ut. Hamnade i Skönsberg där allting spårade ut. Då åkte jag, Elin, Chiristian och Solle iväg. Var ute och åkte ett tag innan jag åkte och hämtade bror min och hans tjej. Senare åkte vi tillbaka och var med folket. Till slut så hamnade vi i Ljustadalen. Sov över där för var så trött inatt/imorse så orkade inte köra. vaknade vid ett idag men åkte inte hem förrän vid två någon gång. Och solen skiner, underbart. Jättefint väder. Men men. Nu så måste jag ta en dusch, känner mig alldeles för sliten. Hejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback