En hyllning till min vän!



Grattis till Elin som fyller 17 år idag.



Jävulst dryg dag idag iallafall. Sov väldigt lite inatt, mindre än tre timmar. Ändå klev jag upp kvart över sex för att åka till skolan. När jag kommer in till stan så får jag veta att jag bara har en lektion och dne börjar tio, då var klockan åtta. Tog en cigg med Mika och Tobbe iallafall sen så fick jag sitta på navet nästan en timma innan bussen kom. Åkte hem och bäddade ner mig i sängen igen. Skulle ha lyssnat på pappa, han sa ju innan jag gick att jag skulle lägga mig igen. Han tyckte inte att jag skulle gå på skolan idag eftersom jag höll på dö imorse av hosta. Menmen. Nu har jag sovit så nu är jag pigg inför ikväll. Har städat också för det behövdes verkligen. Väntar nu in pappa för han kommer med mina godsaker tills ikväll. När han kommer så ska jag väl äta något lätt, är väldigt hungrig eftersom jag inte har ätit någonting idag. Illa. Senare ska jag iallafall åka till Elin. Ska bli trevligt. Mer uppdatering kommer imorgon. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback