Det var party igår!



Har nyss duschat och ätit mat så nu känner man sig hel igen då. Var ju så att man åkte till Elin igår, vart middag där. Jättegott var det, Elin hon är så duktig hon. Sen blev det lite förfest innan vi drog till Bosse. Satt där och drack, umgicks lite. Hade ganska roligt, helt okej. Men som vanligt så deckar ju alla hela tiden. Haha. Somnade faktist ganska sent inatt så är en aning trött. Alla var as hungriga imorse så vi tog oss en promenad till pizzan men väl där orkade jag inte äta något, kände bara att pizza var inget för mig just då. Senare tillbaka till Bosse för att vänta in att pappa skulle komma och hämta oss. Nu ska jag snart börja torka håret och sådär sen ska jag hämta Elin för det blir chill hos mig ikväll hade jag tänkt. Så ska väl börja dona nu. Hejsansvejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback