Chilling!



Vart en lång och skön power nap förut. Sen dess har vi inte gjort mycket. Ätit mat och sen har jag i stort sätt legat i Elins säng hela tiden och bara suttit här vid datorn och kikat lite på hockeyn. Dessutom har jag kollat på en film. Har blivit sjuk igen men det är ju bara för att jag har sovit bredvid Elin som är sjuk och varit med henne konstant. Menmen. Just nu inväntar vi Christian och Solle som ska vara lite social och umgås. Trevligt. Lite ont i huvudet har jag men det är bara att le och nicka. Det är ju pga att jag har suttit och kollat på denna lill skärm allt för länge och ett minus på det är att jag är en aning less på vissa saker just nu. Men det går väl över hoppas jag. Dessutom så har jag ont i nacken och ryggen. Typiskt. Tänk framåt, tänk positivt. Nej nu har jag bättre saker för mig än att skriva om det lilla som har hänt denna dag. Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback