Ännu en ny vecka!



Då är man tillbaka till skolan igen då efter en skön helg. Men hade inte första lektionen förrän vid kvart i två. Innan var jag, Frida, Jennifer och Erika på lite affärer och inhandlade saker till mässan på tisdag. Senare hade vi lite dans inför guldtrofén. Nu ska jag väl snart äta och sådär. Senare blir det väl att jag umgås med Elin. Ingen idé att jag berättar det, är ju väl nästan självklart för alla nu att jag är med henne dag in och dag ut!? Igår iallafall så var vi i Ljusta och umgicks lite. Gjorde väl inte så mycket mer. Denna vecka blir det nog lite pluggning för min del, har lite saker att ta igen nu när jag har varit borta så mycket. Ska ta nya tag nu och börja sköta mig. Måste ju. Me nu måste jag nog städa lite innan jag börjar med maten. Har ju ett uppdrag att klara av. Haha.

Kommentarer
Postat av: Sneki

mysig blogg :)

2010-02-15 @ 20:36:47
URL: http://ssneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback