Alla hjärtans dag!



Solen skiner och jag sitter framför datorn. Det är ju väder för att vara ute på en promenad nu men jag är alldeles för trött för det. Annars hade jag nog tagit mig en promenad. Men somnade inte förrän vid fem inatt, för jag kom hem halv fem. Var ute och gled med Elin igår. Åkte en sväng runt hela Alnö sen hämtade vi upp Christian och då var vi ute och åkte lite överallt. Hade inte så mycket för oss. Sen åkte vi till Bosse och tryckte där ett tag tills jag skjutsade hem Elin och jag åkte till Gökböle. Satt där ett bra jävla tag. Hade ganska roligt ändå. Mycket galenskaper och skratt. Väldigt högljudda personer men det var bara att le och nicka. När jag kom hem så slocknade jag på direkten och sov som en gud inatt. Vaknade inte en gång under hela natten, det var ju något nytt. Haha. Har väl inte sovit så bra dem senaste dagarna/veckorna så somnade skönt inatt iallafall. Idag är det alla hjärtans dag också, kan ju alltid hoppas på att Elin inte dissar mig idag. Haha. Någonting ska göras iallafall och imorgon är det skola, suck. Jag orkar inte. Men nu ska jag göra någonting annat än det här. Uppdaterar kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback