Rock n roll!


Nu var det bra längesen jag skrev. Så jag slänger väl in ett inlägg nu när jag ändå inte har något bättre för mig. Har för det mesta jobbat och inte gjort så mycket mer. Har väl varit med Jimmy, Elin och sådär också. Men i helgen hände det saker iallafall.

Fredag. Var hos Elin och förfestade. Väntade på att Christian och Jimmy skulle komma. När dem hade kommit så åkte jag och Christian och hämtade min far, Tommy och Annika. Sen gav vi oss till Timråland. Mötte upp Elin och Jimmy där. Kollade på när Bror och resten av Dirty Dixxx röjde scenen inför timråborna. Efter det så åkte vi in till stan en sväng och kollade läget. Senare in på natten så begav vi oss till Elin. Somnade ganska sent.





Lördag. Vaknade och var hur trött som helst, ville bara somna om igen men visste att jag inte kunde eftersom jag och Elin skulle åka till Övik. Men låg ett bra tag och drog oss i sängen ändå. Sen for jag hem och gjorde mig klar. Åkte och hämtade Elin sen Eva. Efter det så påbörjade vi våran resa till Övik. Stanna en sväng på donken i Härnösand och köpte lite mat. När vi kom fram till Övik så fick vi gå in före dem andra, det var soft. Vi var ju VIP! Haha. Så vi gick backstage och träffade grabbarna. Senare stod vi och kollade på när dem spelade. Drack lite och och hade det allmänt trevligt i solen. Sen var det dags för The Poodles att spela och sen Treat och sist men inte minst Europe. Hade väldigt trevligt. Jag och Elin slocknade i bilen.






Söndag. Vaknade av att det var fåglar som dansade på taket, väldigt störande. När vi hade vaknat till så åkte vi till Burger King och käkade lite innan vi for till grabbarna. Efter det så åkte vi hem. När man kom hem så var man ganska så slut må jag säga. Tog en dusch och vart väl lite piggare. Käkade lite sen for jag ut med Elin. Vi umgicks med Christian och Jimmy. Sen for jag hem och somnade på en gång nästan, var döds trött.

Måndag. Var helt slut imorse när jag vaknade. Har otroligt ont i halsen också. Ska väl inte göra så mycket idag, väldigt trist väder. Funderar på om man ska städa lite på rummet kanske? Vi får se om jag orkar. Nu orkar jag inte skriva mer. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback