Plugg!




Då var jag tillbaka här igen då och jag tänkte väl att jag ska skriva några rader så ni vet att jag lever. Haha. Idag åkte jag in till körskolan satt och gjorde prov där konstant i fyra timmar innan jag hade körlektion. Gick väldigt bra sen efter körlektionen gjorde jag lite mer prov sen åkte jag hem. Var hungrig som bara den, hade inte ätit något på hela dagen bara en drickyoughurt och det mättade ju inte magen nå vidare bra direkt. Så när jag kom hem så vart det mat, åt så fort att jag gick ont i magen. Hua. Tänkte väl kanske åka ut en sväng? Får se om jag orkar, om jag inte måste plugga vidare med teorin eller någon annan läxa kanske!? Måste fundera, sen bestämmer jag mig. Ni får väl se hur det slutade i min uppdatering senare. Tills dess, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback