Vissa är ju bara riktiga idioter!




Mina humörsvägningar är inget att leka med. Dagen har varit bra faktisk tills jag kom hem. Allt började ju med att jag klev upp som vanligt imorse, hade ju sovmorgon. Tog bilen till skolan idag och när jag väl kom till skolan så var det först inga där och jag skulle ju inte vara med på gympa, är lite hängig. Så var bra onödigt att jag änns åkte dit imorse. Men jag tog bilen och åkte iväg, hälsa på en vän. Sen åkte jag tillbaka till skolan när nästa lektion började sen efter den lektionen så hade jag bara en till men det visade sig att vi inte hade den lektionen. Bra onödig dag må jag säga. Hade kunnat stannat hemma och sovit hela dagen, det hade varit hur skönt som helst. Sen så skjutsade jag hem Jennifer och Emma. Sedan åkte jag till lokalen där pappa och Sandra va för jag skulle hämta pappa. Vi åkte på Birsta en sväng sen åkte vi och åt lite mat.

När jag kom hem, det var då aggressionerna kom. Då brast ilskan ut. Att man kan vara så jävla dum. Jag är helt galen, imorgon ska jag ta ett snack med den/dem för att få svar och för att säga vad jag tycker och tänker. För såhär kan dem bara inte göra. Blir så förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Fyfan, det är så jävla dåligt. Ibland kan man undra vad fan dem håller på med och hur de tänker. Har lugnat ner mig en aning, var tvungen för pappa tyckte det inte var bra för min hälsa att bli så arg som jag blev. Haha. Herregud. Ska iallafall koppla av nu, tänkte plugga men det skiter jag i nu eftersom jag är så jävla less. Får ta en titt i boken imorgon istället. Har ju prov i Historia på fredag om första världskriget, andra kanske det var. Det har varit så mycket surr på lektionerna om allt möjligt så jag blir yr. Nu vart det mycket skrivet. Uppdaterar kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback