Veckan har gått snabbt!




Nu har ännu en vecka blivit avklarad och det är en helg. Det är så skönt att det äntligen är helg igen och ikväll ska jag gå på bio med Millan, gud vad jag har längtat efter den här dagen och att få gå på New moon. Skolan dagen var ganska så kort idag. Så jag tog bilen imorse, hämtade upp Emma. Första lektionen hade vi Religon sen åkte jag och Emma på Mcdonals och åt lite, mums. Haha. Sen hade vi Historia, inget ansträngande direkt för vi gjorde ingenting förutom att sitta och lyssna. Nu snart tänkte jag ta en dusch och sen fixa lite på rummet mitt. Senare blir det middag och sen som sagt blir det bio. Den börjar klockan 18.00 så behöver inte vara där så jättetidigt eftersom vi redan har biljetterna, skönt att slippa stå i kö. Men nu måste jag sätta igång. Hej!

Äntligen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback