Varje gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte var sann!




Hej hopp, då var jag tillbaka för en uppdatering. Har mått lite bättre idag, men inte på topp. Niklas sov här igår, busade med honom och han puttade ner mig på golvet hela tiden. Haha. Jag och Niklas skrattade jättemycket förut så jag började gråta, as usual. Han åker nog imorgon, det kommer blir otroligt jobbigt. Vill att han ska stanna hemma. Nu har jag nyss ätit, ska väl snart åka ut. Om jag får bilen rättare sagt för det fick jag inte igår eftersom pappa och Niklas skulle åka och kolla på en bil. Men hoppas jag kan ta den idag, måste ju trots allt åka till Birsta. Måste fixa lite saker nu innan jag drar ut. Mer av mig hör ni senare, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback