Tankarna är hos dig!




Mitt humör just nu är i väldigt dåligt skik. Jag har nästan ingen röst, är väldigt hes. Hoppas det går över tills imorgon. Det är inte bra för min hals att jag skriker sådär mycket, men vad fan, jag blir så arg. Och idag har det inte varit en sån bra dag, inte en enda stund. För det första sov jag ingenting inatt så jag har mått illa och haft ont i huvudet hela dagen och griniga folk på det, ojoj. Det går inte ihop med mig. Sen så slutade kvällen med ett enormt jävla bråk. Fy! Måste verkligen komma bort från detta skit. Måste krypa ner i min säng och stanna där. Ska hålla mig inne ända tills på fredag tror jag. För då ska jag äntligen får göra någonting roligt med en bra person, nämligen Millan. Vi ska ju gå på bio, vi ska se på New Moon. Jag längtar. Nu är jag hemma och kan andas ut fast jag är fortfarande extremt less så jag vill bara dö, dö helst. Men ska försöka koppla bort detta nu genom att sätta mig och kolla på tv med pappa för om inte allt för länge ska jag sova.

Det är dig jag tänker på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback