Smärtan tar över!




När man inte orkar med vad gör man då? Jag klarar inte av mer. Vill bort härifrån, långt härifrån. Vill inte bli kränk dag in och dag ut. Idiot, skadad, alltid mitt fel, jag förstör allt hela tiden. Tydligen så förstör jag för alla och jag är så jävla värdelös och allt möjligt. När till och med andra säger att dem ser att jag mår dåligt och att dem ser att jag mår dåligt var dag. Det är inte roligt när personer kommer fram och säger det till mig. Har så många tankar som snurrar i mitt huvud just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara bort.

Man är tydligen löjlig när man gråter. Åkte till Timrå förut för att ta ett deeptalk med en viss person men det slutade i tårar, och då var jag löjlig. Förlåt mig då för att jag visar känslor och för att jag inte är lika iskall som dig. Jag har åtminstonde känslor och blir sårad av vissa saker. Sen så skjutsade jag hem denna person sen åkte jag och hämtade Millan. Skönt att ha någon som verkligen förstår vad jag har gått igenom och vad jag går igenom. Det finns ingen som förstår mig så jävla mycket som Millan gör, tacksam över att ha henne som vän. Sen när jag hade skjutsat hem henne så åkte jag hem och nu tänkte jag kolla på tv med pappa och bror. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback