Skönt med helg nu!




Nu fick jag tid över att prata med en god vän. Har nyss pratat med min vän Ronja. Det var ju evigheter känns det som sen sist vi pratade och träffades. Så tyckte det var dags, man har ju glömt bort det varje gång man har tänkt att ringt. Var roligt att höra att det var bra och sådär. Nu har dem flyttat själv och allt, så glad för hennes skull. Så måste åka och hälsa på dem någonting, se hur dem har det. Hon berättade ju att Kevin har blivit så stor nu. Och imorgon var det dop. Tiden går så fort. Känns ändå som det var nyss man satt på BB och höll om lillen, eller han var ju rätt så stor redan då. Det är så roligt att det går så bra för henne, min barndomskamrat.

Det blir en powernap nu. Tänkte vila ett tag nu och efter det ska jag ta och städa på rummet, duscha och peppa inför kvällen. Hoppas det blir en rolig kväll så den inte blir sämre än förra gången. För då hade jag riktigt skojj men mina grabbar jag var med. Haha. Uppdaterar antingen senare eller imorgon. Får se om får tid senare. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback