Sjuk!




Vart ingen uppdatering igår, dåligt.
Men jag sov så länge igår sen satt jag bara och nörda mina spel på Facebook. Hade ingen ork att skriva något igår och det hände ju inte speciellt mycket så det skulle bara varit ett tråkigt inlägg typ som hej, hej då! Nej men alla mina inlägg är ju inget att hurra för men jag skriver ändå och fast jag inte har en intressant blogg så är det många som fortfarande läser den, vissa kan väl inte slita sig ifrån att läsa. De tror väl att något intressant ska dyka upp. Vem vet? Var hemma ifrån skolan både igår och idag. Är ju förskyld och mensvärk som aldrig verkar gå över. Åkte iallafall ut en sväng igår, ville inte sitta hemma, då hade jag blivit galen. Sen när jag kom hem så tittade jag och pappa på åter en Johan Falk film. Idag sov jag bra länge också. Sen var det bara att kliva upp och göra sig klar. Pappa skulle ha med mig och handla sen till lokalen. Niklas kom även hem idag, kramat om honom har jag gjort. Saknat han så otroligt mycket. Han kommer väl förbi imorgon eller något också. Sitter just nu och väntar på att pappa ska komma hem så jag kan ta bilen och åka ut ett tag. Vill inte sitta inne, vill göra någonting. Får se om jag uppdaterar senare, men det är ganska så tveksamt. Ni får helt enkelt stå ut tills imorgon. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback