NEJ!




Du får inte lämna mig, du får inte lämna oss. Min bror ska flytta till Gävle på onsdag. Jag mår väldigt dåligt över det. Fyfan vad jobbigt det är och kommer att bli. Han kom hem från Island i fredags och hade varit borta i två månader och nu flyttar han snart. Fan vad jag kommer sakna honom. Det går inte att beskriva. Jag vill inte att han ska flytta, jag försöker övertala honom att inte göra det. Men han verkar ha bestämt sig. Fan vad detta är jobbigt, jag vill inte. Kommer ju inte kunna träffa honom på hur länge som helst. Tyckte det var jobbigt när han åkte till Island och var borta i två månader, nu flyttar han ifrån mig/oss. Jag kommer inte klara det. Jag älskar min bror jättemycket, vill inte att han ska flytta.

Jag älskar dig min bror Niklas!

Kommer bli jobbigt när du flyttar,

jag kommer sakna dig enormt mycket.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback