När problemen kommer ikapp!




En uppdatering innan sängdags.
Idag fick jag sova ett bra tag, hur skönt som helst. Började ju inte förrän vid tio över tio. Pappa kom och hämtade mig efter skolan då slapp jag åka seg buss. Sen blev det middag och lite senare sov jag i två timmar för jag hade så otroligt ont i huvudet. Så det var skönt, hade kunnat sovit vidare men jag klev upp. Åkte på Ica maxi och handlade lite. Sen åkte jag till en vän, vi pratade lite och sådär sen fick jag en present. Tack! När jag kom hem kollade jag på tv med pappa och nyss kollade jag på Andra avenyn och nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv innan jag ska sova. Så god natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback