Keep moving!




Inte en allt för bra dag. Allt fler dagar mår jag illa och får knappt i mig mat och om jag får det så mår jag illa efteråt (nej jag har inte anorexia). Huvudvärken har bombat mitt huvud hela dagen idag. Har mått skit idag men allting beror på dålig sömn, bråk och att jag mår dåligt inom mig. När jag kom hem så blev det middag men som jag nämnde tidigare i texten så fick jag knappt i mig någon mat, kände mig mätt på en gång och mådde illa. Sen har jag feber, vilket klagande det känns som det är just nu. Tänkte bara kolla lite på hockeyn med pappa sen ska jag sova. Ska fan lägga mig tidigt idag, är helt slut och kan somna vilken sekund som helst. Så blir inge mer uppdatering ikväll. Uppdaterar någonting imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback