Jag ser det snöa!




Då var ännu en dag i skolan avklarad. Nu har jag nästan nyss kommit hem, efter inte en allt för ansträngande dag. Humöret har varit ganska bra, har inte mått dåligt eller något sånt. Försov mig imorse, jag som skulle åka med Jennifer men jag tog bussen istället. Missade första lektionen. Sen har jag bara haft två lektioner. Och vi var även bort och pratade med Erik, hämtade våra prov tröjor sen åkte vi tillbaka till skolan för att fortsätta på våran affärsplan. Jag hade inte så mycket att göra då eftersom mina andra vänner gjorde det. Den sista lektionen så gjorde jag inte speciellt mycket heller för den uppgiften jag skulle göra, gör jag hemma i helgen istället. Då jag kan sitta i lugn och ro och skriva för mig själv. Det är bäst. Idag var det vaccinering också, men jag tog den inte. Kände att jag inte ville. Jag är inte sprut rädd men kände bara att jag inte ville ta den, för allt man har hört om sprutan är inte positivt så nej tack. Nu sitter jag här och väntar på att pappa och Niklas ska komma hem så det blir mat någon gång. Ikväll ska jag väl ut, ska ta deeptalk med en person iallafall. För nu är jag riktigt jävla förbannad. Ångrar vissa saker nu iallafall, kan jag lova. Imorgon är det en soft dag på skolan. Har först prov sen ska vi se på film på den andra lektionen sen slutar jag vid tolv. Så det är en skön dag imorgon sådär innan helgen. Nu har snön anlänt till Sundsvalls stad också. Men jag tycker att det ska vara riktig snö, inge jävla slask. Har inge mer att skriva nu så jag uppdaterar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback