Jag behöver kärlek!




Då var det roliga över då. Förut så for jag och hämtade Millan för att dra till stan. När vi kom till stan var det bara parkeringsplats som var problemet men hittade en tillslut, nära och bra vid OkQ8. Haha. Träffade på Frida, Erika och Jennifer. Trevlig trevligt! Filmen var väldigt bra men så jävla dåligt slut, fy, men det kommer en tre iallafall om man ska utgå ifrån slutet så. Vi åkte till Timrå ett tag men där sög det ju och bråk som vanligt mellan mig och en person, orkar inte. Det är samma sak dag in och dag ut. Lägger mig ner och dör snart, helt allvarligt för jag orkar inge mer. Tänker fan inte ta skit men det är ju de jag får göra fan varje dag. Så jag åkte hem iallafall så nu sitter jag här och tänkte kolla på tv med pappa. Tror jag ska stilla ropet från magen också, tror att min mage är riktigt hungrig på något smarrigt så måste gå och göra iordning någonting nu. Sista uppdatering för denna dag, återkommer imorgon.

Jag vill ha kärlek, jag behöver kärlek. Vill inte vara ensam, behöver närhet. Behöver någon som uppskattar mig och någon som jag duger för, någon som jag är bra nog för. Jag väljer alltid fel väg när det handlar om kärlek och allt som det innebär. Varför ska jag alltid välja fel? Får jag aldrig komma in på rätt spår när det gäller kärlek? Det kanske inte finns något sådant utan i mitt liv kanske det är meningen att jag inte ska få uppleva den där äkta känslan av att vara kär. Kärlek är inte en dans på rosor, det har jag nog allt märkt flera gånger om. Just nu existerar bara idioter i min värld och jag ser alla killar som idioter som bara utnyttjar och är helt jävla dum i huvudet. Varför finns det ingen kille där ute som inte ingår i gruppen Idioter? Jag säger bara en sak, man ska fan inte tro på äkta kärlek för man blir bara besviken. Tro mig, jag vet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback