Ja saknar dig redan!




Att tårarna alltid ska behöva komma fram varje dag. Idag är ännu en dag jag har gråtit. Skoldagen har varit bra och väldigt kort. Men när jag kom hem och öppnade dörren så stod Niklas där. Han packade det sista och jag frågade vad han gjorde, då sa han att han skulle åka till Gävle, det är där han ska bo. Pappa skulle komma och hämta honom och skjutsa honom till tågstationen. Fick en kram av honom och så. Ville inte följa med för det hade varit jobbigare att se han kliva på tåget. Då hade jag gråtit där istället för hemma. Men han kommer hit igen om en vecka ungefär. Grät fan en halv timma om inte mer. Är så jävla ledsen, detta är så jobbigt. Har varit uppe i honom ungefär en vecka och nu åkte han. Det är så otroligt jobbigt. Längtar redan tills han kommer hit igen. Har nästan nyss städat och sådär, ska väl snart äta senare ska jag väl kanske ut. Kör ikväll också utifall det är någon som behöver skjuts. Uppdaterar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback