I'm gonna be stronger now!




Äntligen så är man hemma igen. Väldigt dryg skoldag har det varit och jag var otroligt trött, ville bara hem och sova men nu när jag är väl hemma så kan jag ju inte lägga mig och sova för då kommer jag verkligen inte kunna somna inatt och jag som har sådana svårigheter med att somna på kvällarna. Men jag är väldigt trött, kanske blir lite piggare senare när jag har ätit och tagit mig en dusch. Måste även städa på rummet mitt, det ser hemskt ut. Sen måste jag bort på posten och hämta ut ett paket,  får väl se vad jag har beställt. Nu måste jag gå och laga mat så att det blir gjort någon gång för magen skriker efter mat just nu. Så uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback