I never meant to start a war!




Det har varit en lång dag. Klev upp vid halv tio idag för att hinna fika och sådär på morgonen innan vi skulle åka till loppisen och jobba. Bilen hade väldigt mycket snö på sig idag så det var bara att sopa bort det, kall var den också så jag frös om händerna eftersom ratten var kall. Måste börja ha den i motorvärmaren. Idag har det väl varit sådär med folk, lite långtråkigt men skönt att tjäna ihop lite pengar. Det blir klirr i kassan. Haha. Nej men jag har lagt undan ganska mycket pengar också, känns skönt att stoppa undan lite pengar så man har. Man måste ju inte handla upp alla pengar man har. Vad ska man då göra när man verkligen behöver pengar? Det mesta av mina pengar går åt att tanka bilen med, fast pappa tankar ju den också så det går ju inte åt hur mycket som helst. Men jag kör ju en hel del så det blir till att tanka ganska ofta. Haha. Vart snabbmat idag, vi åt hamburgare. Lite less på skräpmat nu känner jag. Det står upp i halsen på mig, fy. Ska fixa lite saker nu sen bär det av ut ett tag. Får se hur länge jag blir ute idag, vart inte så länge igår för det var så tråkigt så jag orkade inte. Kanske blir en uppdatering när jag kommer hem, annars blir det imorgon. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback