I need you!




Det jag vill allra helst nu är att träffa dig. Det är inte så många dagar kvar, på fredag får jag träffa dig igen. Ska krama om dig så mycket. Får bara umgås med dig i några dagar sen åker du igen, förstår du inte hur mycket jag saknar dig? Har varit deppig i flera dagar, enda sen du åkte har jag varit ledsen. Har gråtit sen den dagen, fredags med andra ord. Ingenting har gjort saken bättre. För det har varit bråk här och där. Jag vill bara träffa dig just nu. Jag saknar och älskar dig Niklas. Du är en av mina bästa.

Dagen har inte varit så händelserik. For till skolan, som alla andra veckodagar ungefär. Gick hela skoldagen ut, bra kämpat där Sussane. Men första lektionen var ju ganska onödig ändå. Kom till Hedbergska och skulle ha affärsjuridik men jag satt själv där men tänkte väl att det skulle komma fler, visste ju att Egor skulle komma iallafall. Sen kom läraren och sa att det var en fri lektion eftersom vi skulle läsa på till provet tills på torsdag. Inte visste jag det, jag visste om provet men inte att det var en fri lektion, med andra ord så var det frivilligt att gå dit man kunde lika gärna sitta någon annanstans och läsa eller som jag tänkte, ligga hemma och sova en till två timmar mer. Så jag satt där i klassrummet själv tills Egor kom sen kom det ju mer folk men då åkte vi tillbaka till skolan istället. Sen har det väl inte varit så mycket mer. Ganska så soft dag ändå. Imorgon tar jag bilen till skolan eftersom vi har gympa första timmen sen har vi massa föreläsningar men vi skulle nog bara gå på första tror jag. Ska även hämta upp Jennifer, Frida och Erika. Har nyss kollat på Andra avenyn och nu ska jag väl ta och väcka pappa sen ska jag bara fixa några saker sen ska jag åka ut. Uppdaterar någonting senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback