Hur fort allt kan vända!




Då tänkte jag uppdatera mitt sista för kvällen.
Tog bilnycklarna och gick till bilen för att åka iväg. Precis när jag ska starta bilen så ringer min bror mig och säger att han och pappa ska ha bilen. Jag blir arg, eftersom jag nu förtiden aldrig kan bilen. Eftersom dem hela tiden ska åka och kolla på bilar. Så jag vart less jag upp igen och lämnade nycklarna sen satt jag mig på busshållsplatsen sen pratade jag med pappa i telefon och han sa att han kunde skjutsa mig istället. Då satt jag och vänta i ungefär sju minuter kanske. Och då ringde jag upp, nej då hade dem inte änns pratat med killen som hade bilen som dem sa att de skulle åka och titta på. Så han sa att dem skulle göra det. Då blev jag mer tokig. Sen när jag väl ha klivit på bussen och när bussen ska åka ut på motorvägen då ringer pappa igen och säger att han har pratat med killen, då tänkte dem liksom åka. Galen jag blir. Sen vart jag förbannad på en annan person också. Så när jag kom till Timrå så var jag så less. Sen vart det ännu mer bråk med denna person så jag gick iväg. Ringde pappa och frågade om dem var ute och åkte men det var dem inte men min bror kom och hämtade mig vilket fall som helst. Sen tog jag bilen när vi hade kommit hem, åkte till Timrå igen. Sen var jag bara ute och åkte. Nu ska jag se på tv med pappa och min bror. Så god natt på er gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback