Fyllechaffis!





Igår var det en ganska stressig kväll. Hade verkligen fullt upp igår känns det som. Åkte iallafall ut till Timrå sen ringde bror min och ville ha skjuts så jag åkte till Haga och hämtade upp honom sen så åkte vi till Korsta till Isac där vi gick upp ett tag, det var fest där så Niklas skulle dit och umgås ett tag med sina kompisar eftersom han inte hade träffat dem på två månader. Han presenterade mig som sin flickvän, haha. Men sen så sa vi ju att jag var han syster. Visste inte först att Niklas hade sagt så. Haha. Var inte där så länge sen skjutsade jag honom till Sallyhill sen åkte jag tillbaka till Timrå sen ville Matilda ha skjuts till Södermalm så åkte och hämtade henne sen hämtade jag pappa. Skjutsade Matilda till Södermalm sen skjutsade jag pappa sen ville Kim ha skjuts till en mack så skjutsade honom. Sen åkte jag till Gökböle och hämtade min bror Linus, hans tjej Melinda, Sofie, Marie och Mackan sen skjutsade jag dem till stan. Då träffade jag även på min andra bror Niklas. Roligt att vara med båda mina bröder. Sen gjorde jag lite andra saker.

Senare så åkte jag in till stan igen. Hämtade upp pappa, Beate, Christina, en till tjej och Ante. Skjutsade ena tjejen till Skönsberg sen dem andra tjejerna till Timrå. Sen åkte vi och hämtade upp Albin sen skjutsade jag Ante och Albin till Sörberge sen skjutsade jag hem pappa. Jag åkte in mot stan igen. vid halv fyra tiden hämtade jag upp Linus och company. Fick bjuda nästan hela bilen på snus. Haha. Först frågar Mackan om jag har snus så då får han av mig och jag säger åt han, säg inget till Linus han blir så arg på mig. Eftersom jag trodde att min bror inte skulle tycka om det. Och Mackan säger att han inte ska göra det. Men sen när Linus hoppar in i bilen så säger han till mackan, ge mig snus! Och det första Mackan säger då är, fråga syster din. Haha, han som inte skulle säga något. Sen så kommer Melinda och vill ha snus. Måste köpa en ny dosa idag.

Skjutsade dem iallafall tillbaka till Gökböle sen for jag hem. Kom inte hem förrän halv fem så jag somnade vid kvart i fem kanske. Tung kväll/natt. Men det var ju roligt. Tjänade ju över 1000:- så det var ju inge fel. Vaknade runt ett tiden och nu sitter jag här. Men ska snart ta mig en dusch och sen ska jag kanske åka till Birsta. Ska köpa present till pappa. Så nu ska jag ta en dusch, har inte tid att skriva mer. Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback