Första advent!




Nu är det dags att tända första ljuset på advents ljusstaken. Inte långt kvar till jul nu, men man kan ju börja fundera på vart snön är!? Vill ha snö så det blir ljusare på kvällarna och så man får lite mer julkänsla. Vi kan ju inte ha en jul utan snö, det går bara inte. Men man kan ju hoppas att det kommer snö till jul.




Gårdagens historia.
Var chaufför igår. Började med att jag åkte och hämtade Patrik i Timrå sen så hämtade vi Rickard i Bandsjön ungefär och sen Erik i Bosvedjan, skjutsade dem till stan. Sen åkte jag till Forsmon och hämtade Tommy och Annika, skjutsade dem hem till pappa och då satt jag där med dem tills de skulle ha skjuts till Timrå. Efter det så åkte jag iväg, träffade på Emma och Jennifer. Senare åkte jag till Bosvedjan igen, hämtade upp Matilda och Angelika och vi åkte in på Mcdonalds. Skjutsade sedan dem tillbaka till Bosvedjan och jag åkte hem en sväng. Senare åkte jag tillbaka till stan och hämtade Patrik, vi åkte till Max sen vidare till Timrå och hämta Pierre sen lämna av dem hos Patrik. Hämtade pappa, Tommy, Annika och två till tjejer. En till Tallnäs, Tommy och Annika till Forsmon sen den andra tjejen långt ut i Ljustorp sen hem igen. Äntligen, ni märker ju vad jag fick åka fram och tillbaka hela tiden. Ganska drygt men hade ändå inget för mig. Sen somnade jag på en gång.

Denna dag såhär långt. Imorse när jag klev upp och gjorde mig klar så åkte jag och pappa till lokalen en sväng och kikade lite. Träffade Matilda och Angelika. Vi åkte till Coop konsum en sväng sen tillbaka. Senare åkte jag och pappa och hämtade Emma i Skönsberg, då åkte vi till julskyltningen i stan. Gick och tittade lite sen så åkte jag och pappa hemöver. Vi stanna en sväng på Timrå julskyltning sen åkte vi och hämtade mat, vart kina mat. Åkte hem och åt och nu sitter jag här. Tänkte byta dator och lägga mig i sängen istället för jag har så mensvärk så kan inte sitta eller stå, bara ligga. Så ska byta nu. Uppdaterar kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback