En bra dag!




Jag är väldigt förvånad över denna dag och mig själv. Idag har det varit en ganska så bra dag. Har väl haft lite ont i magen av slutet på dagen, men inget mer. Sov till halv nio idag fast jag hade ställt klockan på åtta, men jag var i en djup sömn och hörde därför inte klockan. Men inte orsakade det några problem inte. Hade det inget stressigt idag, tog det lungt och duschade samt åt frukost i lung och ro. Sen kom Jennifer och hämtade mig. Hade gympa första timmen och då hade jag lite spinning, cyklade i 20 minuter sen fick jag sluta. Väldigt chill lektion sen hade jag bara två lektioner till och sista lektionen var prov så slutade extra tidigt. Jennifer skjutsade även hem mig. När jag kom hem så startade jag datorn, som jag alltid börjar med när jag kommer hem efter skolan. Sen satt jag på potatis. Senare kom pappa och bror hem och då började vi med maten så har nästan nyss ätit. Snart ska jag väl åka ut tror jag väl. Om jag får ta bilen rättare sagt, så drygt att åka buss. Plus att jag isåfall måste fylla på busskortet annars blir det så mycket dyrare. Men jag känner att det är lite onödigt att fylla på busskortet när jag ändå inte åker så ofta nu förtiden när man har körkort och bil, det är bara i dem här stunderna isåfall. Och en sak som jag är väldigt glad över, det är att min bror inte åker idag. Jippi! Får umgås med han ännu mer. Vad glad jag blir. Hoppas det dröjer ett bra tag tills han ska flytta. Nu måste jag fixa lite saker innan jag drar ut. Så uppdaterar väl senare när jag kommer hem. Hej på er!

Slänger in en bild eftersom mina inlägg på den senaste tiden har varit bildlös.

Det var ett tag sen denna bild togs, men det är en bild iallafall.

Ska lägga in bilder oftare så det inte blir så tomt och tråkigt.

 


Kommentarer
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-11-06 @ 19:06:00
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback