I want your love!




Snart är det äntligen helg igen. Ska bli så otroligt skönt med helg. Blir utgång imorgon, blir nog roligt de. Mina sista slantar går väl åt där men det var så längesen jag gjorde någonting känns det som om nu är det dags att jag tar mig ut i civilisationen. Idag på skolan hjälpte jag Anna med hennes bloggdesign, hon ville ha en likadan som min så visst fick hon det. Man vill ju egentligen vara lite unik men whatever. Skoldagen idag var kort för min del. Hade två lektion och klassråd sen tog jag mig en promenad till polisstationen och väl där fick jag vänta i en halva timma sen så satt jag och prata med en polis lite mer än en halv timma ungefär. Sen så skulle jag gå till Navet och ta bussen men då var bussen så försenad så tog H-sands bussen istället och pappa hämtade mig i Timrå sen åkte vi till Birsta. Jag och pappa kollade runt på olika butiker och pappa var frivillig att köpa kläder åt mig men jag kände mig så dum om han skulle göra det eftersom häromdan hade vi en diskussion när det senaste var han köpte kläder åt mig och när jag köpte något senast så då kände jag mig dum. Visst ville jag handla kläder men vill inte vara en sån som tänker "pappa betalar" för jag vill kunna betala för min egna saker också. Vill inte bara leva på pappa, måste kunna ta mitt ansvar också annars lär man sig aldrig. Men vi åkte hem iallafall och jag började med maten för jag var utsvulten. Efter maten ville pappa få mig på en promenad men jag var alldeles för trött för det så jag satt mig vid datorn och här har jag suttit. Ska snart se på hockeyn, Timrå möter HV71. Timrå kommer nog att förlora. Jag blir förvånad om dem vinner denna match. Måste läsa i historia boken också för jag har ju som sagt prov i Andra världskriget imorgon, suck för det. Nu ska jag tända belysningen på rummet mitt så det blir lite mysstämning, varför det vet jag inte. Uppdaterar kanske någonting senare!


You know that I want you.
and you know that I need you
.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback