Din berättelse har fler hål än ett durkslag!




Då var det dags för en uppdatering. Har inte tagit tid att skriva något idag fast jag har suttit här vid datorn hela dagen. Fast jag vaknade ju runt två så var ganska så trött även fast jag inte gjorde något speciellt igår. Var bara ute i Timrå ett tag sen var jag och min vän ute och åkte sen åkte jag hem. När jag kom hem fick pappa för sig att vi skulle ut och åka. Så det var bara att åka ut igen då. Vi var ute och åkte lite överallt, for in till stan och så. När vi åkte hem så hamnade vi bakom två epatraktorer och pappa ville att vi skulle följa efter så körde efter dem från Bydalen till Timrå. Haha. Ganska fult. För först så låg vi ganska långt bakom sen tyckte pappa att jag skulle gasa på och ligga tätt intill dem så jag gjorde de, haha. Sen åkte vi hem iallafall. Kollade på tv ett tag sen gick jag och la mig. Nu tänkte jag iallafall slita mig härifrån och kollade på tv med pappa. Hej!



Kärlek ska inte vara så himla svårt, det ska inte finnas så många tänk om. Älskar du mig, var med mig, bara mig, var min. Låt mig vara din, låt mig överösa dig med kärlek, låt mig kyssa dig när jag vill. Älska mig och visa det varje dag. Sluta vela, börja veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback