Detta är allt för jobbigt!




Jag börjar känna ångesten inom mig. Jag har så mycket saker som kommer ikapp mig nu. Det är prov, det är företaget, det är skolan, det är liksom allt. Jag vet inte hur jag ska hinna med mig själv. Allting känns så stressigt och min bror ska flytta. Jag mår inte bra av all denna stress och att knappt få träffa min bror framöver. Nu förtiden är jag alltid så otroligt trött, orkar inte med någonting. Sen mår jag illa och det känns som om jag kan spy vilken sekund som helst. Morgonen är värst sen mitt på dagen ungefär. Allt är förjävligt just nu. Samt att det är bråk här och där. Jag klarar inte av mycket mer, jag gör verkligen inte det.

En present har inhandlas. Tog bilen förut idag och hämtade Millan för hon skulle följa med mig till Birsta när jag skulle kika ut en present till pappa. Vart ju som sagt en mobil, men inte den mobilen jag hade tänkt mig och den blev lite dyrare. Men vad gör man inte för sin snälla pappa egentligen? Den mobilen jag köpte i julas till han var inte så bra, eller rättare sagt så fanns det ingen bluetooth på den och han vill ju ha det. Så nu köpte jag en mobil med det och en mobil med bättre kamra så han kan ta bättre bilder eftersom kamran på denna mobil han har nu är otroligt sämst och man ser skit dåligt på bilderna. Jag hoppas han blir riktigt nöjd, men det tror jag. Han kommer nog blir lite galen på mig att jag köpte ett till mobil åt han och lite dyrare. Men va fan, för mig spelar inte pengar någon roll. Min familj är trots allt viktigare. Men när vi var på Media Mark så ringde min bror och sa att jag var tvungen att komma hem med bilen för dem skulle åka till H-sand och kolla på en bil, så det var bara att stressa hem. Skjutsade först Millan till Timrå sen ringde pappa och stressade mig ännu mer. Sen när jag kom hem fick pappa och Niklas skjutsa mig till Timrå. Har nyss kollat på Andra Avenyn och nu ska jag umgås med pappa och Niklas. Det kanske är det sista jag får umgås med min bror på ett bra tag. Jobbigt som fan är det. Men nu ska jag gå. God natt på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback