Det finns fördelar och nackdelar att bo i lägenhet!




Otroligt trött är vad jag är idag. Det var en lång kväll igår trots allt. Satt hemma ett bra tag in på kvällen tills pappa sa att vi skulle ut och åka så vi åkte till Timrå först och tankade bilen sen hämtade vi även upp Emma. Åkte en sväng till stan där vi var och virrade runt sen skjutsade vi hem pappa. Jag och Emma åkte in mot stan igen och då ringde Viktor och ville ha skjuts så hämtade upp honom i Granloholm för han skulle till Skönsmon men det blev några stopp innan vi åkte dit sen så skjutsade jag tillbaka honom till Granloholm senare vart det en sväng till stan igen sen hem. När jag kom hem så skulle jag sova för jag var en aning trött men grannarna lyssnade på musik och spikade upp saker på väggarna så det hördes ganska bra men tillslut så somnade jag och imorse eller ja, vid tolv ungefär så kunde jag inte sova mer för grannarna spelade hög musik, så det var bara att kliva upp fast jag var hur trött som helst. Ska börja sova på soffan i vardagsrummet. Eftersom jag sover i ett rum som är ut mot vägen så hör jag fan allt, alla folk som går utanför och prata och lägenheterna som är mitt emot dem hör jag också när de spelar musik och så. Väldigt irriterande. Men nu ska jag duscha och göra mig klar. För om ett tag så ska jag med pappa på julskylting i Skönsberg. Får se om jag och Emma ska på Ica Maxi sen en sväng och handla lite. Haha. Uppdaterar senare!


Kommentarer
Postat av: sabina

Då får jag be om ursäkt :) tv bänken tog sin tid att skruva ihop. Hoppas du fick någon sömn iallafall!

2009-11-23 @ 07:58:19
URL: http://sabinahee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback