Desperata hemmafruar!




Nu är det dags att bänka sig vid tvn. Ja nu börjar desperata hemmafruar och jag ska titta. Förut kollade jag även på Andra avenyn, vilket kaos säger jag bara. Men jag tar en paus från detta och återkommer senare.

Paket ifrån posten. Som jag sa tidigare i ett inlägg så skulle jag till posten och hämta ut något roligt och det var nämligen mina nya linser jag beställde igår eller om det var i förrgår. Mina gamla är ju alldeles för gamla för att använda dessutom är ena trasig så var tvungen, lite av mina spar pengar fick gå åt men får återställa det när jag får pengar nästa gång. Sen kommer lite pengar gå åt på fredag när det är utgång!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback